ASAP разполага с богат опит във внедряването и поддръжката на различни телефонни централи, включително Cisco, ASAP, Siemens, Unify, 3CX и много други.
SAP предоставя цялостни, гъвкави и съобразени с Вашите потребности услуги за поддръжка на телефонни централи. Можете да разчитате на нас да осигурим пълна изправност на телефонните системи, за да можете да се концентрирате над растежа на Вашия бизнес. Доверявайки се на нас, получавате цялостен мониторинг, поддръжка и ремонт на телефонната инфраструктура във Вашата компания. Също така винаги можете лесно да се свържете с нашия център за техническа поддръжка по телефона или онлайн, чрез нашата Helpdesk система.
Избирайки ASAP да поддържа Вашата телефонна централа, получавате:
ASAP предлага пакети за водещите производители на телефони за гаранционна и извънгаранционна поддръжка на телефонно оборудване. Във всички пакети за поддръжка е включен безплатен труд, неграничен брой обаждания и посещения на място.
При възникване на проблем, можете да разчитате на мигновена помощ по телефона или чрез специализираната ни система за дистанционна поддръжка. Ако проблемът не може да бъде решен дистанционно и изисква намеса на място, наш специалист ще бъде на Ваше разположение най-късно до 2 часа след обаждането Ви.
За да сте напълно информирани за състоянието на Вашата телефона централна в момента на всяко посещение Вие получавате детайлен отчет за всички извършени дейности.
За редовната поддръжка заплащате фиксирана месечна такса независимо от броя посещения и продължителността им, без допълнителни транспортни или други разходи.
Ако към момента използвате аналогова централа и искате да преминете към SIP телефонна централа, Ви предлагаме безплатно изграждане на Вашата нова SIP система. Избирайки SIP централа, Вие получавате възможност сами да избирате доставчика си в зависимост от условията, които Ви се предлагат, а не да бъде ограничен до услугите на един телеком.
За да осигурим правилното функциониране на Вашата телефонна централа, постоянно осигуряваме дистанционен мониторинг на Вашата система и ежемесечно се извършва техническа профилактика на място във Вашия офис.
За разлика от повечето компании за поддръжка на телефонни централи нашата диагностика е безплатна и винаги получавате детайлен отчет за състоянието на Вашата техника и необходимите ремонти. Така ще бъдете спокойни, че сте предварително информирани за нещата, които предстои да бъдат извършени, и че всички необходими промени ще бъдат извършвани след предварително съгласуване с Вас.
В случай на ремонт на Вашата телефонна централа или на прилежащите към нея апарати в нашите пакети са включени безплатен труд, както и са покрити всички разходи за транспортиране при необходимост до сервизна база и връщане на ремонтираната техника.
Няма ограничения в броя на Вашите обаждания на месец. Дистанционно поддръжка се осигурява в часовете, описани в договора Ви за извършване на техническа поддръжка на телефонна централа. Всяка поддръжка, необходима извън вашите часове на покритие, не е покрита.
Ако желаете физически да преместим или да променим вече изграденото от нас окабеляване, ние сме в състояние да извършим дейностите, но това не е включено в нашите пакети.
Искате да научите повече? Пишете ни на sales@asap.bg или се обадете на телефон: 02/ 903 21 20.