Поддръжка на Asterisk
ASAP предлага поддръжка на ASTERISK. ASTERISK предлага както лесни инсталации и конфигурации, така и сложни решения, подходящи за големи компании. Asterisk може да се използва като платформа за разработка или в заедно с FreePBX® като потребителски интерфейс.
Казуси, които възникват при поддръжката
Част от често срещаните казуси, които се срещат са:
Конфигурация на SIP
Конфигурация на разширения
Настройка на група за позвъняване и Управление на опашки
Конфигурация на автоматичен оператор (известен още като IVR)
SIP доставчик
Еднопосочно аудио
Настройка на разширение чрез End Point Mangerо
Настройка на Времеви мрежов протокол (известен още като NTP сървър)
FPBX или Linux нулиране на парола
Поддрържани дистрибуции
ASAP поддържа всички дистрибуции на Asterisk, но по-долу можете да видите част от най-често срещаните дистрибуции, както и информация за това кога е препоръчително да се използва всяка от тях.
Дистрибуция | Кога да се използва |
TrixBox Community Edition (CE) | Не е препоръчително да се използва, тъй като при нея има много проблеми със сигурността. Също така, за нея няма нови разработки. Препоръчваме миграция към друга дистрибуция. |
FreePBX® Distribution | Чудесно решение за лесна към сложна имплементация в офиси с не повече от 300 разширения. |
Elastix Distribution | Препоръчва се за кол центрове или за компании, които трябва да следят промените с цел таксуване. A2Billing е вграден в тази дистрибуция. |
PBX in a Flash Distribution | Чудесно решение за лесна към сложна имплементация в офиси с не повече от 300 разширения. |
AsteriskNow | Препоръчва се, ако използвате телефони Digium или ако вече имате телефони Digium. |
Ако се нуждаете от помощ за внедряването на Asterisk, моля свържете се с нас и ние ще се погрижим за успешното изпълнение на дейностите!
Искате да научите повече? Пишете ни на sales@asap.bg или се обадете на телефон: 02/ 903 21 20.