ASAP QMS
ASAP предлага система за интелигентно управление на опашките. С нашето решение ще намалите времето, което вашите клиенти прекарват на опашката, ще увеличите производителността на персонала и ще осигурете приятно клиентско изживяване. Ние предлагаме решение за всеки бизнес.
Какво Ви предлагаме?
Докато системите за опашки са проектирани да намалят времето за изчакване. ASAP QMS прави повече от това: нашето решение не само генерира ефективност, но и повишава рентабилността, изграждат защитена среда и подобряват изживяването на посетителите.
Ключови функционалности
Виртуален билет – отдалечено изчакване
ASAP CQNS дава възможност на вашите клиенти да направят заявка за посещение в офис по електронен път

Обратна връзка от потребители
Възможност за обратна връзка от клиентите, относно удовлетвореност от обслужването.

Справки и отчети
Генериране на справки и отчети на база различни критерии и параметри

Управление на служители и услуги
Проследете заетостта на служителите, както и натовареността по гишета и услуги

Конфигурация от разстояние
Всички конфигурационни настройки могат да се извършват дистанционно от сървъра

Достъпност
Системата е съобразена с всички категории потребители - включително за хора със зрителни или слухови увреждания

Препоръчителен хардуер, съвместим със системата
За да се осигури максимална стабилност и ефективност на системата ASAP QMS препоръчваме използването на долуизброеното хардуерно оборудване, което е съвместимо със софтуерната система ASAP QMS.
Брошура | Локален управляващ компютър ASAP iBOX-1215UE
Брошура | Билетно устройство ASAP QM19
Брошура | Екран за визуализация ASAP LH0212-2
Искате да научите повече? Пишете ни на sales@asap.bg или се обадете на телефон: 02/ 903 21 20.