Компютърна поддръжка

ASAP Ви предлага ефективно решение за компютърна поддръжка във Вашата организация. Възникналите проблеми ще бъдат отстранени бързо и професионално благодарение на разработения ни Helpdesk център и възможността за отдалечен достъп чрез сигурна и криптирана връзка.

Какво Ви предлагаме

ASAP Ви предлага компютърна поддръжка, която да улесни изпълнението на ежедневните дейности във Вашата организация. За да можем да отговорим на изискванията на всяка организация, разработихме различни планове за компютърна поддръжка. Ако прецените, че стандартните планове не отговарят на Вашите нужди, с радост ще Ви изготвим индивидуален план.

Услуга Бронзов план Сребърен план Златен план
Диагностициране на компютрите и програмното осигуряване. Оценка на IT риска.
Изготвяне на предложение за оптимизация на дейността
Профилактика на компютрите, проверка на мрежата и инсталираните програми 4 пъти годишно 12 пъти годишно 24 пъти годишно
Постоянен компютърен сервиз и реакция на място при клиента в рамките на работната седмица До 5 часа след повикване До 3 часа след повикване До 1 час след повикване
Поддръжка на компютърната мрежа и мрежовите устройства ( рутери, access points и др.)
Дистанционен достъп
Инсталация на новозакупени компютърни модули и програмно осигуряване
Диагностика, ремонт и подмяна на дефектиралите модули при възникване на проблеми
Ремонт на компютърна техника: компютри, принтери, монитори и др. БЕЗПЛАТНО БЕЗПЛАТНО БЕЗПЛАТНО
Безплатна консултация и помощ по телефон, Skype, ICQ или e-mail
Безплатна поддръжка на принтери, скенери и друга периферия
Следене за обновяването на антивирусната защита с информация за новите вируси
Защита от нежелана поща. Следене за обновяването на анти-спам филтрите
Следене за правилното архивиране на данните
Информация и препоръки за нови версии на инсталираното програмно осигуряване
Осигуряване на оборотна техника за времето на ремонта
Поддръжка на локална база данни
Поддръжка на национална база данни
Поддръжка на деловодна система
Месечна такса за поддръжка на сървър БЕЗПЛАТНО БЕЗПЛАТНО БЕЗПЛАТНО
Месечна такса за поддръжка на компютър Свържете се с нас Свържете се с нас Свържете се с нас

Често задавани въпроси

По-долу ще намерите част от най-често задаваните въпроси, които получаваме от клиенти, във връзка с компютърната поддръжка. Ако не намирате отговор на своето питане тук, не се колебайте да ни потърсите.

Ако искате компютрите Ви да продължават да работят правилно и да избегнете проблеми в бъдеще, отговорът е да. Има дейности по поддръжка, които трябва да се извършват ежедневно – такива са обновяването на антивирусната и антиспам програмите. Други дейности трябва да се извършват ежеседмично – например проверката на системите за архивиране. Има и дейности, които се извършват всеки месец или през няколко месеца – например, проверка на сигурността и инсталиране на пачове, обновяване на операционната система, проверка за откриване и отстраняване на шпионски софтуер, проверка на твърдия диск за лоши сектори и др. Липсата на компетентна поддръжка на компютрите и системите е основната причина, поради която можете да загубите важни файлове и след това да заплатите скъпо за некачествената поддръжка.

ASAP Ви предлага екипът ни от ИТ специалисти да извършват всички тези дейности вместо Вас, по този начин Вие ще можете да се концентрирате изцяло върху основната си дейност.

Не. Microsoft, както и всички останали доставчици на софтуер, предоставят критични пачове и актуализации на софтуерите си, но въпреки това, ако не знаете как да ги търсите или ако не знаете как да ги инсталирате правилно, лесно ще станете жертва на зловредна атака. Като цяло Microsoft не включва всички възможни функции за сигурност на данните, които да Ви защитават от вируси, хакери и загуба на данни, така че не разчитайте на случайността.

По всяка вероятност, отговорът на този въпрос е не. Това, че даден човек се справя добре с компютърните приложения, не значи, че той е наясно как точно да инсталира критичен пач, да открие и отстрани вирус или да ъпгрейдне компютъра Ви. Тъй като технологиите се развиват с всеки изминал ден, от ИТ специалистите се изисква постоянно да четат и практикуват, а ако даден човек не поддържа компютри и мрежи ежедневно, то вероятността той да Ви навреди повече, отколкото да Ви помогне, е доста голяма. Предлагаме Ви да се доверите на експертите, вместо да си навлечете повече проблеми заради некачествена поддръжка.

Не смятаме, че това е добра идея, тъй като наемайки „човек-фирма“ или ИТ консултант, работещ в друга фирма, не можете да разчитате на него постоянно. Възможно е специалистът, с когото работите, да не е на Ваше разположение, когато Ви потрябва, защото обслужва много клиенти. Той просто няма как да отговори на изискванията Ви за бърза реакция и професионално отстраняване на проблема.

Вярваме в това, че трябва да предложим на своите клиенти качествена компютърна поддръжка на достъпни цени, но не бихме си позволили да пожертваме качеството на нашите услуги, за да предложим най-ниските цени на пазара. Принципът на пазара на ИТ услуги е същият, както и на пазара на другите стоки и услуги – ще получите това, за което плащате. Не се подвеждайте по ниските цени на част от фирмите за компютърна поддръжка, защото прекалено ниската цена обикновено е равна на некачествена поддръжка.

Искате да научите повече? Пишете ни на sales@asap.bg или се обадете на телефон: 02/ 903 21 20.