IT поддръжка второ ниво
Решението е подходящо за организации, които разполагат със собствен ИТ отдел или ИТ специалист, който да извършва ИТ поддръжка на първо ниво, но им е необходимо съдействие за разрешаването на по-сложни казуси.
Нашето решение
Решението, разработено от ASAP, в областта на IT поддръжката на второ ниво е изключително подходящо за организации, които вече имат ИТ отдел или ИТ специалист, който се занимава с поддръжката на първо ниво, но имат нужда от съдействие за разрешаването на по-сложните IT казуси. За всички по-сложни ИТ въпроси можете да се обръщате към специалистите на ASAP от второ ниво на IT поддръжка. Благодарение на разработения ни Helpdesk център и система за дистанционен достъп Ви гарантираме бърза реакция. Освен всичко това, в случай че имате само един ИТ специалист и той отсъства поради някаква причина (отпуск, болничен и т.н.), нашият екип ще поеме и IT поддръжката на първо ниво.
IT поддръжка второ ниво
-
Съдействие при разрешаване на възникнали проблеми
Техническата поддръжка може да бъде извършвана както дистанционно, така и на място. ASAP има разработена Help Desk система, благодарение на която Ви гарантираме сигурно и бързо разрешаване на възникналите проблеми.
ASAP -
Достъп до голяма база с решения на често срещани проблеми
ASAP поддържа база от документирани проблеми и методите, по които те са били отстранени. Това позволява бърза справка и откриване на правилното решение.
ASAP -
Качество и гаранция
IT специалистите на ASAP имат задълбочени познания и богат опит в сферата на информационните технологии. Затова можем да Ви гарантираме компетентно и своевремнно отстраняване на възникналите проблеми. Разработените от ASAP решения ще Ви помогнат за разрешаването на нови или непознати до момента казуси.
ASAP -
Осигуряване на непрекъснатост на работния процес
Възникналия проблем може да доведе до прекъсване на работния процес, което се отразява негативно на Вашия бизнес. Нашите IT специалисти са подготвени за подобни ситуации и биха могли да Ви предложат временна услуга, която да възстанови работния процес, докато проблемът бъде разрешен.
ASAP -
Предотвратяване на повторно възникване на проблем
Извършване на детайлна софтуерна и хардуерна диагностика, за да се идентифицират причините, довели до възникване на проблема. След което се извършват необходимите дейности за предотвратяване на бъдеща поява на сходни проблеми.
ASAP
Искате да научите повече? Пишете ни на sales@asap.bg или се обадете на телефон: 02/ 903 21 20.