Check Point услуги

Като лидер в предоставянето на решения в областта на Check Point, ASAP предлага разширени услуги за поддръжка. Поддръжката на ASAP за Check Point е най-добрата в класа софтуерната и хардуерната поддръжка.

Премиум Check Point поддръжка

С поддръжката на ASAP за Check Point вие ще получите гъвкав дизайн, множество нива на обслужване, проактивен подход и бързо време за реакция, съобразено с вашите бизнес нужди.

ASAP ПОДДРЪЖКА ЗА CHECK POINT: Защо да изберете нас?

  • Без инвестиции

    ASAP предоставя одобрена от Check Point поддръжка на местни и световни клиенти, без да инвестирате във вътрешен екип за поддръжка 24x7.

  • Сертифицирани специалисти

    Телефонна поддръжка и хардуерни ремонти от квалифицирани и опитни инженери, сертифицирани от Check Point.

  • Интеграция с Check Point PRO

    ASAP Premium Support е съвместим и се интегрира напълно с Check Point PRO, за всички нива на обслужване, когато имате закупен Check Point PRO.

  • Изгодна алтернатива

    Предлагаме на клиентите си изгодна алтернатива на поддръжката от доставчика.

  • Решение от край до край

    Ние предоставяме цялостно решение на нашите клиенти. Специалистите на ASAP имат задълбочени познания за технологиите за сигурност.

  • Бърз отговор и гъвкава поддръжка

    Услугите за поддръжка на ASAP съответстват и дори надвишават нивата на обслужване на Check Point.

  • Допълнителни възможности за приходи

    Допълнителни възможности за приходи и печалба за всички продажби на нови продукти и за подновявания във вашата инсталирана база на Check Point.

  • Услуга по подновяване

    Специализирана услуга по подновяване, за да поддържате договорите за поддръжка на хардуер и софтуер актуални.

  • Поддръжка 24х7

    Центърът за техническа помощ на ASAP осигурява бърза 24x7 реакция на технологични инциденти на Check Point, по този начин намалявате времето без услуга.

  • Многоезична поддръжка

    Нашите експерти владеят много езици, така че ще могат лесно да общуват с вас, независимо дали говорите български, английски или друг език.

  • Консолидация на услугите

    Тъй като ASAP предлага поддръжка на много други вендори, лесно ще консолидирате услугите си и ще можете да се фокусирате върху основната си дейност.

  • Схема за сигнали за техническо обновяване

    Схемата за техническо обновяване предлага предупреждава 90 дни преди края на договорите. Представя се оферта за подновяване и цени за най-новата технология.

Предимства

  • Бърз отговор 24×7 на всички технологични инциденти на Check Point, докладвани на Центъра за техническа помощ на ASAP. Това ще помогне на вашата компания да намали времето за изчакване и прекъсването на услугата.

  • Обаждането ви ще бъде прието от обучен специалист на ASAP

  • Гъвкаво обслужване, отговарящо на вашите бизнес изисквания.

  • Ескалация на доставчици и бек-енд поддръжка.

  • Достъп до базата с ресурси на Check Point.

  • Достъп до техническа помощ за отговаряне на запитвания, свързани с технологиите на Check Point, за да се увеличи максимално възвръщаемостта на клиентите от техните инвестиции в технологии.

  • Многоезична поддръжка за лесна комуникация с нашите технически специалисти

  • Обслужване в страната на световно ниво

Описание на услугата

Нашите услуги за поддръжка на Check Point обхващат всички аспекти на цикъла на поддръжка.Телефонната поддръжка на ASAP се предоставя от опитни инженери, обучени в съответствие най-високите стандарти.

Checkpoint Choose

Изберете между поддръжка на база 8x5 или 24x7x365

Checkpoint Call

Обажданията се приемат и обработват от обучен технически специалист

Checkpoint Time

Бързо време за реакция и ескалация

Checkpoint Priority

Приоритизиране

Access Control

Обособен телефонен номер

Access Control

Неограничени заявки за поддръжка

Различните нива на обслужване осигуряват свободата да изберете ниво, което подхожда най-добре на бизнеса ви:

  • Хардуерен ремонт в същия ден

  • Хардуерен ремонт на следващия работен ден с технически специалист на място

  • 24x7 ремонт на хардуер от технически специалист на място

Опцията „Поддръжка на място“ гарантира, че квалифициран специалист ще пристигне при вас, за да извърши подмяната на хардуера. Услугите за поддръжка са ключов компонент от стратегията на ASAP. Те дават цялостен облик на стратегията на ASAP за обслужване от край до край чрез комбиниране на предоставяне на технически решения с качествени услуги, за да подпомогнат дейността на своите клиенти.

ASAP инвестира много ресурси, за да може да предложи днешната гама от услуги за поддръжка, използвайки ресурси на изключително високо ниво и знания, които обхващат над 10 години опит.

Искате да научите повече? Пишете ни на sales@asap.bg или се обадете на телефон: 02/ 903 21 20.