Като официален партньор на QSAN, ASAP предлага решение за поддръжка, съобразено с Вашия бизнес модел и интегрирано във Вашите операции. В допълнение, нашият екип от QSAN професионалисти осигурява 24/7 наблюдение и поддръжка на Вашето QSAN оборудване.
От 2007 г. ASAP предоставя поддръжка на малки и средни предприятия в България и Румъния. Като официален партньор на QSAN, нашият екип ще Ви предостави всичко необходимо за настройка, мигриране, надграждане, защита и управление на Вашето QSAN оборудване. Освен това, за да отговорим на всички бизнес нужди, ние предлагаме персонализирани пакети за всеки от малък бизнес до корпоративни клиенти с много локации.
В момента нашите услуги за поддръжка са налични само на територията на България и Румъния за всички продуктови линии на QSAN. QSAN или други партньори на QSAN могат да покрият всяка страна извън нашия регион, така че, моля, свържете се с Вашия представител на QSAN, за повече информация.
Нашите предложения за поддръжка покриват пълния набор от изисквания на нашите клиенти, от редовна поддръжка до чувствителна към времето поддръжка, както на софтуерно ниво, така и на инфраструктура.
Услуга/Пакет | Подмяна на части и дистанционна поддръжка | Поддръжка „next business day“ | Поддръжка в работни дни 5 x 8 x 4 | Разширена 24x7 поддръжка 24x7x4 |
---|---|---|---|---|
Смяна на части до 2 работни дни | ||||
Отговор на следващия работен ден/замяна на части до 1 работен ден | ||||
Посещение на следващия работен ден | ||||
8 часа на ден, 5 работни дни в седмицата, реакция до 4 часа | ||||
7 дни в седмицата, 24 часа в денонощието, реакция до 4 часа | ||||
24 x 7 поддръжка по телефона | ||||
Неограничена поддръжка по имейл и хелпдеск | ||||
Достъп до онлайн техническа база данни за знания | ||||
Дистанционна диагностика чрез конзола |