ASAP Ви предлага ефективно решение за компютърна поддръжка във Вашата организация. Възникналите проблеми ще бъдат отстранени бързо и професионално благодарение на разработения ни Helpdesk център и възможността за отдалечен достъп чрез сигурна и криптирана връзка.
ASAP Ви предлага компютърна поддръжка, която да улесни изпълнението на ежедневните дейности във Вашата организация. За да можем да отговорим на изискванията на всяка организация, разработихме различни планове за компютърна поддръжка. Ако прецените, че стандартните планове не отговарят на Вашите нужди, с радост ще Ви изготвим индивидуален план.
Услуга | Бронзов план | Сребърен план | Златен план |
---|---|---|---|
Диагностициране на компютрите и програмното осигуряване. Оценка на IT риска. | |||
Изготвяне на предложение за оптимизация на дейността | |||
Профилактика на компютрите, проверка на мрежата и инсталираните програми | 4 пъти годишно | 12 пъти годишно | 24 пъти годишно |
Постоянен компютърен сервиз и реакция на място при клиента в рамките на работната седмица | До 5 часа след повикване | До 3 часа след повикване | До 1 час след повикване |
Поддръжка на компютърната мрежа и мрежовите устройства ( рутери, access points и др.) | |||
Дистанционен достъп | |||
Инсталация на новозакупени компютърни модули и програмно осигуряване | |||
Диагностика, ремонт и подмяна на дефектиралите модули при възникване на проблеми | |||
Ремонт на компютърна техника: компютри, принтери, монитори и др. | БЕЗПЛАТНО | БЕЗПЛАТНО | БЕЗПЛАТНО |
Безплатна консултация и помощ по телефон, Skype, ICQ или e-mail | |||
Безплатна поддръжка на принтери, скенери и друга периферия | |||
Следене за обновяването на антивирусната защита с информация за новите вируси | |||
Защита от нежелана поща. Следене за обновяването на анти-спам филтрите | |||
Следене за правилното архивиране на данните | |||
Информация и препоръки за нови версии на инсталираното програмно осигуряване | |||
Осигуряване на оборотна техника за времето на ремонта | |||
Поддръжка на локална база данни | |||
Поддръжка на национална база данни | |||
Поддръжка на деловодна система | |||
Месечна такса за поддръжка на сървър | БЕЗПЛАТНО | БЕЗПЛАТНО | БЕЗПЛАТНО |
Месечна такса за поддръжка на компютър | Свържете се с нас | Свържете се с нас | Свържете се с нас |
По-долу ще намерите част от най-често задаваните въпроси, които получаваме от клиенти, във връзка с компютърната поддръжка. Ако не намирате отговор на своето питане тук, не се колебайте да ни потърсите.
Необходимо ли е да заплащам за ИТ поддръжка на даден компютър, в случай че той функционира нормално?
Ако искате компютрите Ви да продължават да работят правилно и да избегнете проблеми в бъдеще, отговорът е да. Има дейности по поддръжка, които трябва да се извършват ежедневно – такива са обновяването на антивирусната и антиспам програмите. Други дейности трябва да се извършват ежеседмично – например проверката на системите за архивиране. Има и дейности, които се извършват всеки месец или през няколко месеца – например, проверка на сигурността и инсталиране на пачове, обновяване на операционната система, проверка за откриване и отстраняване на шпионски софтуер, проверка на твърдия диск за лоши сектори и др. Липсата на компетентна поддръжка на компютрите и системите е основната причина, поради която можете да загубите важни файлове и след това да заплатите скъпо за некачествената поддръжка.
ASAP Ви предлага екипът ни от ИТ специалисти да извършват всички тези дейности вместо Вас, по този начин Вие ще можете да се концентрирате изцяло върху основната си дейност.